Panik...

AIK går för guldet i fotbollen och fullkomligt krossade Djurgårn igår i derbyt, HV har inlett strålande och AIK har börjat precis lika bra i Hockeyallsvenskan medan Liverpool har fått upp ångan i Premier League.

Positiv blogg idag?

Fan heller.


Allt sket sig när jag i godan ro strosade runt bland butikerna i Barkarby idag. Helt plötsligt får jag syn på någon som liknar en viss person. Jag inser direkt att det faktiskt inte ÄR just den personen, men hjärtat börjar slå som en stångjärnshammare och jag tvärvänder - jag vill bara bort...

Fan, det har gått snart fem månader och jag hade väl så smått börjat tro att jag kommit över det, men så var tydligen inte fallet.

Vad skulle hända om jag verkligen träffade personen i fråga? Jag vill fan inte veta.

Jaha, tillbaka på ruta ett. Helvete.


I övrigt skiter sig allt närhelst det kan. Hade chansen att photoshoppa ett gäng produktbilder på jobbet idag (äntligen få göra nåt man kan och tycker är kul!), men givetvis lyckas det ramla in såpass med kunder och andra grejor att jag inte ens hinner starta laptopen med Photoshop. En av tjejerna på kontoret gjorde bilderna istället.
Typiskt.


Kan jag inte få ta hem den där Drömvinsten i morron? Jag skulle säga upp mig och dra utomlands innan FRA ens hunnit reagera...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback