Känns som det kvittar...

Det har inte varit mycket skrivande här på sistone, men så har jag inte haft mycket att skriva om heller. Inte speciellt spännande att läsa om jobb, kolla på tv och sova direkt...

Men på de senaste tjugo inläggen har jag fått två kommentarer, så incitamentet som det så vackert heter är inte så stort att sätta sig och författa något episkt heller.


Med andra ord gråts det väl inte blod om det tystnar här.


När alla vännerna gått hem
och festen är slut för länge sen
och man ligger ensam i sin säng
När alla vännerna gått hem

När alla vännerna gått hem
och dörren har stängts igen
och mörkret det skrämmer igen
När alla vännerna gått hem

Då börjar man tveka att ta nya tag
Ensam i världen, här är jag!
Är jag stark eller svag?
Det spelar ingen roll...


Det spelar ingen roll

Kommentarer
Postat av: Susanna

Jag läser!

2009-11-05 @ 09:07:16
Postat av: kaj

ja, posta så att vi vet att du lever

2009-11-06 @ 07:50:52
Postat av: Bull

Jag läser också! Okey, jag kanske inte tycker att fotboll är dunderjävlakul att läsa om men jag läser ändå - det är ju ditt liv ju! Och kommentera..? Hmm kasta sten i glashus? =)

2009-11-08 @ 15:57:46
Postat av: Asp

På något sätt måste man ju få veta hur livet levs i storstaden.

2009-11-10 @ 20:59:56
Postat av: Sjögren

Finns också här...!

2009-11-17 @ 01:20:11
Postat av: kaj

ahmeeeen, wtf! har du inte fått tillräckligt med inlägg så att du gör nån uppdatering nångång?

2009-11-20 @ 15:05:43
Postat av: Cheap Jordans

thank you for posting . please do more good article.i like it so much .I will always follow it.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback