..och jag som trodde det var lugnt på sommaren

Huj, vilken vecka...

Först får man reda på att man fått tag på två ståplats till U2 den första augusti, sen vidtog det stora jobbandet. Dels fixa sovplats i Götet och sen resan dit och hem - det förra var enklare än det senare. ;)

Boende kirrat i en villa på Hisingen, inga problem!

Men resan... SJ är som sagt löjligt dyra, hur jag än letade hittade jag inget vettigt alls. Har kikat en del på Blocket/Tradera och där finns en del intressant, men då ska man ha tur som ror hem det också.
Buss går fetbort, över sex timmar...
Flyget sket sig, syrran har inga rabatter längre (löjligt) och de billiga avgångarna var givetvis slut. För den som har Ikea-kort finns billiga resor på
www.malmoaviation.se/ikea annars. :)

Alltså lutade det åt 47 mils ensamkörning i bilen tills en polare tipsade om samåkning.se - vilken kanonsite! Jag har hittat en som också ska ner på U2 så vi får se hur det går. Merca C-klass har han också, haha...


U2.se har ett bra forum förresten, där har jag rekat lite kring köandet, verkar som om man får ställa sig utanför Ullevi nån gång efter lunch för att vara hyfsat säker på att komma innanför avspärrningen närmast scen - och det vill man ju!

För övrigt kunde inte min vapendragare hänga på så jag har en ståplatsbiljett över - har vi nån hugad här?


Nu ska jag styra upp lite biobesök för aftonen.

Kommentarer
Postat av: Evelina

Intressant blogg du har! Jag har kollat igenom några av dina andra inlägg och jag gillar vad jag ser :D.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback