I'm not bad - I'm just drawn that way...

Så har Zlatan blivit FCB nu då och mediedrevet slår knut på sig själva i upphetsningen, letar febrilt "egna" vinklar och rotar i arkiven för att se hur länge sen det var nån som skrev "Zlatan" och "Barcelona" samma mening... Stor underhållning!

Hur han klarar sig? Tja, i Inter var spelet koncentrerat runt honom och det lär bli en jävla omställning i Barcelona - där är det jävlar laget som går först! Lite ödmjukhet anbefalles.

Men det ska bli jävligt kul att se!


Fick ett ryck idag och plockade Who Framed Roger Rabbit ur dvdhyllan - jösses jävlar vad det var länge sen! Kul än idag och jag vill minnas att jag såg den tre gånger på bio, haha...

En kypar-toon: "What'll you have, sir?"
Eddie Valiant: "A scotch on the rocks."
Kyparen går.
Eddie Valiant: "..and I mean ice!"

Kyparen kommer tillbaka med ett glas whisky - med stenar i.
"Toons..."

Rocks, get it..? xD


Har kollat väderrapporter så snart jag kommit över dom senaste dagarna och det ser (peppar peppar) ganska ljust ut för lördagen. Fredagen verkar det bli regn och blåst, men åtminstone uppehåll eller bättre på lördag - det tackar vi för! Sitta och köa utanför och inne på Ullevi i regn skulle inte vara kul... Sen är det bara att hoppas på noll regn under konserten, då är jag nöjd!


Fast jag hade gärna varit på Storsjöyran i helgen, riktig bra lineup! Thåström är alltid sevärd, men Amy Macdonald, Lady Gaga, Lena&Orup - de har en massa på "kul att se"-listan!


Dags att fortsätta packa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback