Syntax error v2.0

Fan, vad jag än gör så blir det bara fel. Återigen.
Hur kommer det sig att jag gång på gång lyckas reta upp och såra de personer jag bryr mig mest om och för allt i världen inte vill göra så mot?

Crap.

I see you standing
Standing on your own
It's such a lonely place for you
For you to be
If you need a shoulder
Or if you need a friend
I'll be here standing
Until the bitter end
No one needs the sorrow
No one needs the pain
I hate to see you
Walking out there
Out in the rain
So don't chastise me
Or think I, I mean you harm
Of those that take you
Leave you strung out
Much too far
Baby

Don't ever leave me
Say you'll always be there
All I ever wanted
Was for you
To know that I care



Nej, nu är det dags att nollställa 2009 och helt enkelt börja om på nytt! Hm, har jag en skumpa här nånstans..? ;)

Steg ett är att ta tag i knarkarkvarten, få bort de sista envisa flyttlådorna och kanske få upp en och annan grej på väggen?
Framförallt måste jag bli av med min gamla tv, den står "en aning" i vägen. Kom igen nu, klart nån vill ha en 32" tjockis!

Sen säger ryktet att jag får besök till helgen, storfrämmat minsann! Tur att Sheraton Alvik har vakanser, haha... Ska bli skoj!


Till yttermera visso (tjusigt uttryck!) är det ju så att om två veckor kommer jag befinna mig i Vemdalen och gör mitt bästa för att inte komma hem i gipsvagga. Man kan lugnt säga att jag inte har en aning om vad som kommer att hända, förutom att snö och öl kommer finnas där. Jag har ju för faan aldrig satt min fot i en slalombacke på vintern, än mindre på en skidort! Hyra skidor och sånt kommer inte på fråga, det har jag inte råd med, men som tur är finns det en massa annat att göra.

Men sen då? Vad har man på sig? Hur mycket ska man ta med? Har man en uppsättning tokvarma kläder i backen och en uppsättning till om det blir nån afterski och sånt? Jag är sån total newbie så det är inte sant... :-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback