Dä ä bar å åk...

Om sex timmar är jag på väg till KBV (Klarabergsviadukten that is) och bussen som ska frakta oss till Vemdalen, men jag har stött på två problem.

1. Gudars vad packning! Massa kläder, underställ och grejor plus alkohol i bra mängd (ett flak plus lite till och några starkare flaskor), kameraväskan ska med och dessutom en grej jag hittade på Jula att ha i backen - undersidan är hur hal som helst så den verkar fullständigt livsfarlig! Men den är stor.
2. Hur fan ska jag ta mig till KBV med allt detta..? Första tanken var T, men hon är i Åre och är onykter, så det sket sig. Får kolla om farsgubben har nåt speciellt för sig en lördagkväll, haha... Släpa på tunnelbanan lockar ju sådär mycket.


Filöverföringen som jag svor över förut löste sig på ett galant sätt - jag petade igång msn på laptopen och fixade ett konto till. Då gick det galant! Men det är ju löjligt att man ska behöva lösa det på ett sånt sätt...

Men jag får ändå göra om nästan allt jag fick över innan dess, större delen av de filerna har blivit korrupta av nån anledning, så det blir till att göra om. Men eftersom det är bökigt med hela mappar via msn kör jag med usbstickan den här gången - skam den som ger sig! ;)


Förresten har jag äntligen blivit spotifierad! Kom över en invite på wF igår och jag är imponerad! Grymt bra ljudkvalitet och jag har inte märkt av nån lagg än, att låten spelas upp snabbare än vad den tankas hem alltså.
Just nu håller jag på att beta av en gemensam playlist vi har på ett forum, ganska blandat kan man lugnt säga... ;-)

At the moment: Johnny Cash - Personal Jesus


Men nu ska jag packa ihop vad jag har och se hur fullt det blir i resväskan, haha...

Kommentarer
Postat av: StefaN

Nu må det bära eller brista, nu ger jag mig av! Väskan är packad, laptopen laddad och alkoholen är med - nu kör vi! :D

Postat av: Anonym

du jag testade att koppla in nätverkskabeln direkt och nu hackar det då inget alls. måste vara det trådlösa som gillar intervallsträning eller nåt haha. men tack för hjälpen!

2009-01-18 @ 16:52:00
Postat av: Tess

det där ovan var från mig förresten =)

2009-01-19 @ 19:03:04
URL: http://tessanrocks.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback