Magniiificent...

U2 är sjukt jävla bra och de har en übercool scen!

Men de kunde ha börjat konserten lite bättre... Nu blev det tre (halv)lugna låtar innan det drog igång ordentligt - förra turnén sparkade de igång direkt: "Ett, två, tre, fjortooon!" och sen var det full gas med Vertigo!

Trots den sega starten tog de igen det med besked! Scenen gjorde ju sitt till förstås, klon levde sitt eget liv minst sagt och jag är glad att vi inte satsade på att komma lääängst fram - då hade man missat hälften av showen...

Nu är jag iaf hemma, Göteborg i övrigt var lite blåsigt på fredagen när jag lekte turist men utgången på kvällen blev rejäl och jag var bakis som fan i många timmar innan jag hämtade mig på lördagen... Men nu börjar jag hitta någorlunda i den där stan iaf, haha...

Nu ska jag sova och fundera på varför mitt nätagg låter som ett tröskverk numera. :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback