..och jag som trodde jag var fattig!

Jag ställde undan vinterkängorna för säsongen nyss. Rediga vinterdojor är det - höga, fodrade i Gore-Tex. Med extrasulorna i är de riktigt goa i snön!

Men extrasulor har en tendens att korva ihop sig när man tar av sig skor och så även mina. Men idag när jag ställde undan kängorna och bara petade ner sulorna så dom låg platt såg jag nåt ljust under dom... Först trodde jag det var den där lilla klisterlappen som brukar sitta inuti dojorna, den som har lite symboler för vad det är för material skorna är gjorda av, men den satt kvar på det vanlig stället.

Det var ju bara att ge efter för nyfikenheten och pilla upp sulan...

En enkrona!


Vem fan är det som petar ner mynt i mina skor? :)

Ska jag kolla de andra? Med lite tur kanske jag hittar en tjuga nånstans!


(ja, jag håller på och städar och tar varje chans till avbrott...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback