I morron är det fredag!

2-1 borta mot Leksand och AIK är med i leken fortfarande! Dessvärre vann ju både Rögle (klara för Elitserien nästa säsong) och SSK också idag... Nästa match är på måndag - mot just SSK... Men det ska bli kul att reta leksingen på jobbet i morron... ;)

Nu är packningen klar och står i hallen, i morron har jag fått nådigt lov att fixa anmälan till AG på jobbet (tack vare att jag stannade kvar nästan en halvtimme för att styra upp Kärcherbeställningen idag) och sen bär det av mot Örebro och Tjällossningen!

Jag tar dessutom med årskortet, på söndag är det premiär i Allsvenskan hemma mot Halmstad klockan 15 och jag räknar kallt med att dra direkt till Råsunda från Örebro, haha...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback