35!

Klockan är halv åtta och jag ska strax knyta mig, redan under F1-sammandraget vid fem satt jag och nickade. Tar på krafterna att fylla år!

Gårdagen började med en resa till Fridhemsplan för bolagsbesök och Thelinsbesök, det förra för att toppa upp förråden lite och det senare för att fixa bullar och tårta.

Första vändan besök klarades av utan mankemang då päronen plus systerson dök upp vid halv tre följt av syrran en timme senare. Resultatet blev en blender från Hässelbyfamiljen (yay) och en optik till kameran från Ekerö (yay igen). Den senare rastade jag lite idag, skapligt makroläge! Sigma 18-50/2.8 heter den, för er som kan lite är det en vidvinkelzoom med stor bländare. Mycket trevligt, men tungt som tusan och med en zoom man vrider åt andra hållet jämfört med Nikons gluggar - DET var ovant...

En halvtimmes rast/vila innan Jönköpingsresenärerna ramlade in, sen trillade det in folk med jämna mellanrum och det var full rulle till fyra nån gång i natt... Tack som fan för att ni kom allihop!

Idag har jag mest varit galet bakfull, rensat bort en jävla massa tompavor från soffbordet så jag kunde se några MASH-avsnitt och sen F1-sammandraget (fan ta Viasat).

Nu ska jag sova. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback