"Oboy, what a day!"

Idag var det en vanlig torsdag med pannkakor till lunch (ärtsoppan utanför det militära området är kass), men det förändrades snabbt när jag väl hade jobbat klart!

Jag hann knappt hem från jobbet förrän jag fortsatte inåt stan till.

Först till FotoVideo på Herkulesgatan och drägglade över diverse trevliga objektiv. Det är en djungel, men det börjar utkristallisera sig lite kring vilka det rör sig...

Sen blev det middag på mAx. :D

Jag hann nätt och jämt in på Akademibokhandeln på Mäster Samuelsgatan och plockade på mig en bok om InDesign CS3, dags att jag lär mig det där jävla programmet nån gång...

Promenad till Fridhemsplan stod på programmet härnäst och när jag nästan var framme blev jag påhoppad på Fleminggatan av nån som puttade mig på axeln...

Men tjena, där stod min kusin från Falköping som bott i Göteborg de senaste åren! :D

Väl hemma beställde jag en prenumeration på DigitalFoto med en bok om Photoshop som premie och strax därpå hittar jag ett mail i inkorgen som gör att jag kapade åt mig två fribiljetter till genrepet av The Producers (Det våras för Hitler) på China.


..och i morron jag har ett möte inbokat strax efter fyra. Det äger rum på Bishops Arms i Sumpan och ämnet är "Öl".

Kommentarer
Postat av: Oskar

Hoppas mötet var givande! ;)



2008-09-05 @ 22:33:47
Postat av: Tindraz

Du hade ju kamelonten i allafall! Vi var hemlösa!!! ;)



Det är btw en endagarsfestival i Sundsvall i oktober.... ^^

2008-09-07 @ 19:06:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback