Sovasova säng, säng, säng...

Ah, mera Galenskaparna i topic! Jag är ju kung! =D

Saken är den att jag behöver en säng, soffa eller liknande om två veckor. Den 16:e är begravningen i Falköping, men den är redan klockan 11.00 på förmiddagen. Transport från Stockholm sker alltså redan på onsdagen, men det har kört ihop sig lite med boendet. I päronens husvagn kommer sagda päron finnas tillsammans med syrran och lillfimpen - då är det fullt sen.

Alltså blev jag liksom över... ;-)

Så min tanke blev att jag kan ju hoppa av i Jönköping på vägen ner på onsdagskvällen, kvarta hos någon vänlig själ och sedan ta tåget upp så jag är där vid tiotiden eller nåt sånt, i god tid innan det sätter igång i Fredriksbergskyrkan.

Alternativet är hotell vilket känns lite överdrivet.

Sooo, har vi någon vänlig själ därute..? :)

Kommentarer
Postat av: Sjögren

Här finns det soffplats om han vill det...

2008-09-29 @ 00:27:27
Postat av: Tess

Soffplats finns alltid!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback