Rackarns, nu blev det svårt igen

Alltså, här sitter man i godan ro framför laptopen och surfar på Prisjakt efter tysta fläktar och passiv kylning till storburken (den är ju en aning högljudd om man uttrycker sig lindrigt) och hoppar således till när mobilen börjar väsnas när farsan ringer vid tjugo i elva på kvällen...

"Tjena, vad gör du, sover du?"
"Nä, jag gör inget speciellt."
"Nähä, jag är på väg hem från Viola (farmor alltså) och är på Tranebergsbron nu... Vill du ha en platt-tv?"

Vad svarar man på sånt?

Alltså står det en 32" lcd-tv i hallen nu, två månader gammal ungefär. =D

Genast infann sig ett I-landsproblem: vad gör jag med min 32" tjockis som fungerar utmärkt då? Inte så att jag knallar ner med den i källarförrådet eftersom klumpen väger in på över 70 kg... Kvalitet på grejorna! ;-)

Iofs har jag ju sålt grejor via bloggen förr (haha, jag tror nog jag har en grogg till innestående för dvdn, eller vad säger du Tess? ;-) ) så är det nån som är sugen på en alldeles fantastiskt bra Philips som kostade över 11000 på Netonnet i Borås för några år sen så kan ni ju komma med ett skambud... ;)

Det är ju fan att man inte har flera rum, då hade jag lätt behållit den. Lite för stor att ha som kökstv dock, haha...

Det ryktas om att jag ska till Jönköping och supa om nån vecka, kan ju bli så att det är plats för en tv i baksätet då, vi får se...

Men nu ska jag sova.

Kommentarer
Postat av: tindraz

jag behöver en tv. Du kan få Tilla som betalning!

2008-09-27 @ 00:35:33
Postat av: Tess

tja en tv hade ju inte varit helt fel, min är från början av 90talet och börjar flimra lite i kanterna. hur många drinkar vill du ha för den? ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback