Hejdå...

08.14 ringde farsan och lät lite konstig, så jag fattade ju direkt - jag har ingen farmor längre... :-(

Just nu känns det bara.. konstigt.

Med tanke på hur fort det har gått bara sen i våras var det ju inte direkt oväntat och eftersom vi har tömt lägenheten, delat upp grejor mellan oss och sådär så har man ju hunnit förbereda sig på det.

Men ändå.

Det är nog inte förrän begravningen som det kommer sjunka in ordentligt antar jag. Då inser man nog att jag inte har varken mormor, morfar, farmor eller farfar kvar. De andra dog redan på 80-talet så i över tjugo år har jag bara haft farmor, så det har blivit något av ett normaltillstånd. Ett tillstånd som nu är borta.

Liver går vidare för oss andra och allt sånt, men för min del är livet lite tristare just nu...


Hejdå farmor, sov gott.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan inte säga att jag förstår eftersom jag har varit utan både farmor/farfar/mormor/morfar i nästan hela mitt liv, men jag kan tänka mig vilken tomhet som finns inuti dig.. Tänker på dig.

Kramar flängarn

2008-09-25 @ 22:23:38
Postat av: Lexie

Tänker på dig.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback