Har du tävä..?

Sådärja, en liten flirt med Galenskaparna redan i subject! =D

Hur som helst, min fina tv helt utan kaffefläckar och bäbykräxx heter Philips 32PW9509 och finns fortfarande specad på
Prisjakt.

Plant bildrör, 100 Hz, 3 scartuttag, 1200 sidors texttvminne, Pixel Plus 2 (bildförbättring som funkar kalas förutom när det är hockey eller fotboll), rapp i kanalväxling osv.
Fjärr, bruks, antennkabel finns givetvis.

Allt är i kalasskick och fullt fungerande. Märkte just att originalbatterierna sitter i fjärren, så man kan ju inte påstå att den drar mycket, haha...

Om det inte vore för att jag blivit med ny tv lite plötsligt och inte har plats för denna hade jag aldrig gjort mig av med den!

Eftersom den kostade mig 11000 för fyra år sedan och är i sån mint condition så får nog standardtaxan på en femhundring stryka på foten den här gången... Liiite mer får det nog bli, men då ordnar jag med transport också. ;-)

So, do I hear..? :)

Kommentarer
Postat av: Karlsson

Hur mycket hade du tänkt dig? Min tv är under ALL kritik.



Mvh

Karlsson

2008-10-01 @ 12:05:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback