Why, oh whyyy..?

Vi kan konstatera ett antal saker efter helgen.

 

  • De nya hastighetsgränserna ställer till det ordentligt på motorvägar där skyltar bara finns när hastigheten ändras. "Är det 100 nu eller 110? ..eller kanske 120? Förr var det 110 jämt och 90 vid större städer - nu har man inte en susning... 
  • Om det är mörkt och man inte vet var lägenheten ligger som man ska till är en Bjarne en utmärkt homing device om han står och brölar på balkongen. 
  • Vulkaner är märkliga saker.
  • När kleptomanerna är igång får man passa sig så saker inte försvinner, fjärrkontroller och sånt...
  • Om hela lägenheten stinker ättika dagen efter gör det inte saken bättre om man är bakis.
  • Jag är iaf skaplig på Guitar Hero ..på Easy. :]
  • Om det blåser åt alla håll samtidigt och regnar småspik när man går till A6 på antibakispromenad ska man ha ett bra paraply och inte ett sånt som vänder på sig fem gånger...
  • Dessutom kan det vara bra att ha något annat än en jeansjacka på nyss nämnda antibakispromenad.

 

Så idag gav jag upp vid lunch och begav mig hemåt från jobbet med huvudvärk, snuva, halsont och hela baletten...

 

Till sist ett meddelande till Bull: Nästa gång du får för dig att ikläda dig rollen som pimp är det jag som ska pimpas ut, förslagsvis till nån snygg singeltjej! Jag vill ju också spontanhångla lite sådär... ;-)

 

Åter till soffan...


Kommentarer
Postat av: *bull*

Jag lovar att pimpa ut dig nästa gång, men problemet var ju liksom att det inte fanns några tjejer där! Men som sagt, det är ett löfte till nästa gång! =)

2008-10-06 @ 18:46:01
Postat av: Alina

Ha en trevlig kväll! :)

Postat av: Susanna

Jag har en väldans trevlig tjejkompis som kan behöva ut och leka! Problemet är att hon bor i Göteborg...

2008-10-07 @ 10:07:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback