Shopaholic?

Stordatorn (som jag för övrigt äntligen lyckats installera Vista 64bit på) har ju varit en aning högljudd med fläkt i nätaggregatet, 120mm i bakkant och en liten ilsken en på processorkylaren - så jag har bytt ut lite inredning i den.

Den fläktförsedda kylflänsen har fått stryka på foten för en
Thermalright Ultima-90i och 120mm fläkten i bakkant (som alltså suger ut varmluften ur lådan) har bytts mot en Noctua NF-S12-1200.
Nu har jag alltså en fläktlös (jätte)kylfläns på processorn (som var ett helt företag att pilla dit) och en extremt tyst fläkt.

Vilken skillnad! =D

Nu låter hårddiskarna mest men jag när fortfarande en dröm om att kunna stoppa undan två av dom i ett externt kabinett nånstans där det inte spelar roll om det väsnas lite. Men då behöver jag en ny router och nån mediaextender av något slag som kan spela upp film osv som då streamas från klädkammaren.
Det kommer tids nog. ;-)


Häromdan var jag på Dressman och införskaffade ett styck vit slips.

Men eftersom sagda butikskedja firar 40-årsjubileum och denna vecka har rabatt på kavajer, rockar och kostymer blev det en ny av det sistnämnda idag. 40% är rätt mycket. ;-)


..och till helgen ska man till Jönköping och bli onykter igen. Men vafan är en vulkanfest?

Kommentarer
Postat av: *Bull*

Den som kommer hit får se vad det är, men tro mig det kommer bli både roligt och super! =) Seees!

2008-10-02 @ 10:54:18
Postat av: Tess

Vi ska fylla lägenheten med lava!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback