She moves in mysterious ways...

Jaja, jag är ju inte den som backar för en utmaning...


1. Vem skulle du kasta en paj i ansiktet på av Linda Bengtzing, Carola eller Kikki Danielsson, och varför?
Redan utan att behöva sortera bort de andra blir det ju dårfinken Carola. Religiösa sektfanatiker har jag minst sagt svårt för, att hon sen verkar tro sig vara sååå speciell i schlagersammanhang gör det inte bättre. Jag gapskrattade när Luuk seglade förbi henne med Ola Salo när The Ark vann finalen, jag tror dessutom att det var jävligt medvetet, vad han än säger... ;)

Alltså, Carola = *splatt*

2. Hur många har du legat med?
Få se, var har jag excelfilen..? Ett tiotal..?

3. Vad är det elakaste du någonsin gjort mot någon?

Elakt? Jag är ju snäll... Men oftast är det väl dumma kommentarer man kläckt ur sig (på fyllan) som kanske inte varit så genomtänkta...

4. Vilken är den klantigaste skadan du råkat ut för?
Nu har ju jag (peppar peppar) klart mig från värre saker, men när jag satt och täljde på en grenbit med min morakniv och började tälja utifrån och in med näven jag höll i grenen med på insidan tänkte jag väl mig inte så mycket för. Att klyva tumnageln på mitten var väl inte så bra när man var scout, haha...

5. Vilket är det mest udda ställe du haft sex på?
Oj, vilket ska man ta..? INFOexpen när den låg på IHH eller gamla bastun på Akademien på en onsdagkväll kommer väl högt upp på listan, men det får nog bli på Barnarpsgatan, mittemot En Italienare & En Grek. I december. =D

6. Vilken superhjälte är den ballaste?

Stål-Långben så klart! Käka en jordnöt du har i mössan och du kan flyga - vad var det i den där jordnöten egentligen..?

7.Vilken superhjälte är den tveklöst fånigaste och meningslösaste?
Captain America, hahaha...

8. Ok ärligt, hur många har du legat med?
Fjorton då..?

9. Nämn tre personer du skulle ta med på en öde ö.
Nån lämplig överlevnadsexpert typ Bear Grylls kan ju vara praktiskt.
Gordon Ramsay för att få Grylls upphittade maskar och råttor att bli aptitliga.
Och Tess för underhållningens skull så man inte får tråkigt. ;)

10 . Nämn tre personer du skulle vilja slänga till hajarna om du satt fast med dem på en öde ö.
Utan att tveka skulle en viss företagsinnehavare vara den som åkte i först.
Det får faktiskt räcka så, mitt förakt för denna person känner inga gränser.


Okej Tess, betrakta dig som (åter)utmanad!

1. Vi kör direkt: största misstaget ever?
2. De tre mest överskattade artisterna/grupperna är..?
3. Antingen eller: Tokmånga bekanta eller ett par tre riktigt nära vänner?
4. I bokhyllan finns det säkert något du skäms över att du har, vad är det?
5. ..och i cdhyllan är det..?
6. Den obligatoriska sexfrågan: finns det någon du verkligen ångrar att du skojade till det med?
7. Du bor i en kalasstad, kanonjobb, många vänner - men så kommer The Big Love. Dock bor denne någon många mil bort där du inte känner en käft. Flyttar du?
8. Vilka nätsiter är du inne på oftast?
9. Vilket är ditt stoltaste ögonblick?
10. Vad är du riktigt jävla irriterad på just nu?
(11. När kommer du till Stockholm och festar till det nästa gång då?)  ;)


Ni andra är högeligen välkomna att anta utmaningen också - men jag tror inte ni vågar. :P

Kommentarer
Postat av: Tess

Så fixat - nöjd?

Postat av: Tess

förresten min länk stämmer ju inte

2008-11-09 @ 12:40:03
URL: http://tessanrocks.blogspot.com/
Postat av: StefaN

Nä, jag vet, har glömt bort det varenda gång jag loggar in på admin... skämmes

2008-11-09 @ 21:56:58
Postat av: *Bull*

Jag vågar! Alltid! =) ehehehehehehehehehehehe

2008-11-09 @ 23:31:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback