Boom sa ambulansen

ER idag (suveräne Steve Buscemi i gästroll!) och i ett reklamavbrott orkade jag inte zappa, så småningom kom det en trailer för Bones och då kom det en liten grej...

Kärlek är stimulans för hjärtat och lokalbedövning för förståndet.

Haha, är den rätt eller är den rätt? ;)

Men helvete vilket slut på avsnittet! Vem gick åt, Pratt eller (hemska tanke) Sam..? Nejjj!


Hm, vissa tycker tydligen att jag ska lösa mina problem genom att flytta tillbaka till Jönköping... Kan vi inte vända på det och flytta Jönköping lite närmare Stockholm istället? :P

Fast en sak bara ska förändras och det är jobbsituationen! Fick reda på häromdan att Ribban är i Afghanistan så jag har tjötat lite med honom - han sitter och photoshoppar, indesignar och facebookar, haha...
Idag fann jag mig själv sittandes och läsa en bilaga som låg i DN, den var från Försvarsmakten om utlandstjänst...


Till sist en underbart vacker låt med Patti Smith och Don Henley, på något sätt kan jag relatera texten till mig och Jönköping vs Stockholm på något märkligt sätt.

Now, I don't want to lose you
but I don't want to use you
just to have somebody by my side.
And I don't want to hate you,
I don't want to take you
but I don't want to be the one to cry.

And that don't really matter to anyone anymore.
But like a fool I keep losing my place
and I keep seeing you walk through that door.

But there's a danger in loving somebody too much,
and it's sad when you know it's your heart you can't trust.
There's a reason why people don't stay where they are.
Baby, sometimes, love just aint enough.

Now, I could never change you
I don't want to blame you.
Baby, you don't have to take the fall.
Yes, I may have hurt you, but I did not desert you.
Maybe I just want to have it all.

Kommentarer
Postat av: Tina

Jag har listat ut vem som dog! Väntar med spänning på måndag för att se om jag hade rätt...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback