Foootboll!

Liverpool-Marseille i Champions League idag och Viasatan fortsätter med sin antikundinställning att inte visa mer än en match per omgång. Alltså kollade jag via nätet igen, men idag hade jag inte lika stor tur med streamen. Förra gången var det två irländska kommentatorer på Sky Sports - nu var det en. En ryss.
None

Men en hejdundrande vacker nick av Gerrard gav 1-0 och det räcker ju som bekant när den feta damen sjunger. Tre poäng till Liverpool och avancemanget till finalspelet är klart! :)

Lite intressanta resultat i övrigt, Inter torskade hemma mot Panathinaikos, men de var ju redan vidare. Däremot blir det en helt avgörande match mellan Panathinaikos och cypriotiska gänget Anorthosis som idag spelade bort Werder Bremen från finalerna. Sjachtar krossade Basel med 5-0, men så var de piskade att vinna för att fortfarande ha häng på avancemanget.
Roligast att Bordeaux spelade 1-1 mot Chelsea som alltså inte är klara än...


Tomtevakan börjar ta form, biljetter kirrade, tomteluvan lokaliserad, fått besked om att folk från Örebrew dyker upp... Det här kan bli stabilt! Stabilt som fan!

Men nu ska jag sova - i morron är det pannkaksdag!

Kommentarer
Postat av: Mats

Du... det kommer bli stabilt som FÄN!! Jag och Lasse kommer dyka upp på kåren sen iaf, och det är ju alltid ett event i sig ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback