Skitmål räknas också!

..och det är en jävla tur det!

There's only one Kenny Pavey!

0-0 mot Halmstad i en match som präglades av skador för AIK, Gabriel Özkan fick inte spela allsvensk fotboll mer än tjugo minuter förrän han slog upp sin skada för tredje gången - trots lång och försiktig rehab sen sist. In med Bojan som genast bidrog till kreativitet på kanten och fina inlägg - i en halvtimme, sen pajade hans knä igen.
Under tiden hade Markus Jonsson fått gå ut med en ljumskskada...

På slutet var Pavey helt slut eftersom han fått gå ner som högerback efter Jonssons skada, men fortfarande varit offensiv som den yttermittfältare han är - men han kunde inte byta eftersom det redan gjorts tre byten...
Alltså fick han vara kvar, i 89e får han en passning från Dulee och nyper till! Bollen tar på en back och ställer målvakten helt - 1-0! :-D


I Champions League gick det åt helvete, Benayoun gjorde en solorush och serverade Torres och Babel klippte in ett mål från 35-40 meter - men Chelski fick straff och gjorde två mål till. Damn.
Förvisso skulle Hyypiä haft straff efter några tvåfotare (!) i offensivt straffområde när han fälldes, men domaren som satte pipan i munnen och höjde armen för att blåsa vågade inte döma straff. Sen lade han till tre minuters stopptid och blåste av efter 2,40 mitt i ett Liverpoolanfall. Tomte.

Alltså blir det en ointressant final i Moskva.
Men jag tittar väl i alla fall. ;)


På fredag är det Flogging Molly på Tyrol och dit ska inte jag (fanfanfan), utan det blir väl öl nån annanstans eftersom det blev utsålt lite snabbare än jag trodde...

Men på lördag är det Quarnevalen och då blir det mera öl!


På jobbfronten är det lika jävla öde som vanligt, får bara massa Tack för visat intresse och så är det med det.
Jag bitter? Neeejdå...


Förresten, om det är nån som vågar dela stuga med mig (och några till) på AG finns det en plats över, tråkiga avhopp i laget gör att vi har en tom plats med bussplats från Jönköping och hela baletten...


Men nu ska jag sätta mig i soffan och glo på tv, så spännande liv har jag...

Kommentarer
Postat av: Susanna

Känner igen det där med jobben, man blir lite deprimerad till slut...

2008-05-08 @ 12:07:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback