Lite anti

Tvi vale, alla får varandra utom jag!

Typ.

Studentfester brukar ju vara ett bra tillfälle att rätta till sådana saker, men medan alla hånglade med varandra runt omkring stod jag i mitten och undrade vafan det var som pågick. Alternativt missade de mest öppna mål som finns - som vanligt.

Det blev riktigt illa redan första natten kan man ju lugnt säga, av min dubbelsäng blev det plötsligt och mindre lustigt soffan med en kudde och ett i princip genomskinligt överkast som inte värmde ett smack. Tillsammans med en termostat som jag på morgonen upptäckte stod på fem grader och en natt av konstant huttrande blev resultatet att jag var arg, sur, bitter, besviken och funderade allvarligt på att ta första tur med partybussen in till Visby och hoppa på första bästa båt hem. Men då hade jag varit tvungen att hämta mina grejor i sovrummet och dit ville jag inte, så jag blev kvar.
Resten av AG höll jag mig ifrån stugan så mycket som möjligt har jag märkt såhär i efterhand, jag lullade runt och snackade skit med folk som jag alltid gör, men jag var verkligen inte mycket där jag bodde...

Hm, nu började Winamp spela Johnny Cash - Without Love, en händelse som såg ut som en tanke...

Visst tinade mitt sinne upp allteftersom alkoholen rann ner, men det gnager, det går ju inte att undvika att lägga märke till det.

Men faktum kvarstår, två år och två veckor.

Nu sjunger Eva Cassidy så vackert så änglarna gråter, dags att gå och lägga sig...

Kommentarer
Postat av: Tindraz

Vi får styra upp något på fredag. =)
Kram

2008-05-20 @ 00:42:21
Postat av: Eow

Bah... jag kelade ju bara lite... och bara sista natten. Don't blame me ;)

2008-05-20 @ 16:27:12
Postat av: StefaN

Du också? Jessica sov knappt i stugan alls, då har alla i 26 A till visshet gränsande sannolikhet förlustat sig utom jag då.

2008-05-20 @ 17:39:44
Postat av: Lutten

Hmm..

Jag är ledsen, mitt Ego krävde kramar, och kramar snodde jag åt mig. Har varit väldigt dåligt med glädjeämnen senaste månaderna och tydligen så kliver en sida av Lutten fram då som hon inte alltid tycker om själv. Det var jävligt illa gjort, förlåt.

Men, jag förstår inte, du låg inne i sängen när jag kom in första morgonen, och inte var du ensam så jag trodde att StefaNen inte ville bli störd, och hade
myst massor under natten så jag höll mig borta :S.

*kramar om*

2008-05-20 @ 19:33:44
Postat av: Eow

LOL StefaN...
Jag kom och bankade på dörren tidigt remember ;)

2008-05-21 @ 13:02:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback