Det var inte meningen...

..men jag såg ett mail från Ginza, det slutade på 665 spän...

En Indiana Jones-box, en Batman-box, en M*A*S*H-box (inte rätt i ordning men 99 spänn var ju inte att tveka på), Batman Begins för en spottstyver (som inte var med i boxen) och då var jag över en femhundring och fick En Vampyrs Bekännelser för 9,90! :)


Men vad ser man när man klickar in sig i kassan?

Posten har förändrat villkoren för avisering av postpaket. I fortsättningen kommer det att kosta 5 kr att få en avi i brevlådan när paketen finns för avhämtning.

Vilka jävla klåpare! De försämrar konstant sin "service", mina eftersändningar har inte funkat för fem jävla öre (var min inbjudan till Jakob och Johannas bröllop tog vägen undrar jag fortfarande, fick reda på evenemanget 48h innan...) och nu ska de ta betalt av mig, mottagaren, för att utföra sin mest grundläggande tjänst...


Nu har jag sett IFK Norrköping - AIK på Tv4 Sport och trevligt nog blev det nästan en 2-0-seger för de svartgula, Peking reducerade på straff i slutet av andra. Bergh stod igen och skötte sig bra, en riktig Buster-räddning på ett närskott han tippade i stolpen blev det bland annat.


Dagens Låttips

Idag blir det rockabilly! Åtminstone heter plattan Rockabilly Blues... Det är Johnny Cash som är på tapeten och en låt som slumpades fram i min iPod idag: Without Love.
Den satt ju rakt i hjärtat kan man säga.
2.29 av sanning.

Without love I am half human
Without love I'm all machine
Without love there's nothing doin'
I will die without love

Without love I am an island
All by myself in a heartbreak sea
Without love there's no denyin'
I am dyin' without love

For there is nowhere I can run
And there is no hiding place
Sticking out like a sore thumb
By that gloomy look upon my face

Without love I'm incomplete
Without love I am not whole
Without love I'm barely on my feet
I am dyin' without love

I am dyin' without love

Kommentarer
Postat av: Oskar

Men, du får väl ett enkelt sms när paketet finns att hämta och sen är det bara att glida fram och säga det fyrsiffriga nummer som stod i smset? så funkar det i alla fall i skåne, men i hufvudstaden fungerar det kanske lite annorlunda...?
;)

2008-05-09 @ 15:44:07
Postat av: StefaN

Givetvis, men bara tanken på att ta fem spänn för en lapp är fortfarande rent horribel...

2008-05-09 @ 17:30:36
Postat av: Oskar

Ja, stackars pensionärer...

Men den servicenivå som posten håller betalar man ju gärna för...!
;)

2008-05-09 @ 18:55:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback