Nu börjas det...

Sådärja, nu ligger det tre rent erotiska kartonger här: moderkort, processor och minnen... Nu blir det elektronikporr! :D

Fast jag har slagits av en sak. När jag byggt ihop mina tidigare datorer har det varit från scratch, dvs tomma hårdiskar och så vidare. Men nu har jag ju ett fungerande system på en av diskarna - hur får jag bios att begripa det?

Det givna svaret på frågan är att formattera och installera rent. Jag vill bara inte inse det - det var ju bara typ två veckor sen jag stoppade i en tom disk och installerade ett fräscht XP...
Faaaan!
Flin


Nåja, jag ska käka, langa in en tvätt till och sen har jag nog övertalat mig själv att det är enda vägen att gå...

Igång med iBooken så man inte blir internetlös och så sätter vi i gång, med en glad och munter sång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback