Vilket träsk!

Jag tyckte Sverige spelade kasst mot Nordirland i kvalet, men matchen mot Ryssland var ju ett bottennapp utan dess like...

Andrabollarna gick till ryssar, bollar efter brytningar gick till ryssar, vanliga jävla pass gick till ryssar. Geisten fattades helt, Elmander sprang sig trött på tjugo minuter och vad ytterbackarna sysslade med vill jag inte ens tänka på. 

0-2 i röven var i underkant.


..och idag rök Portugal mot Tyskland dessutom. Jag är inget fan av Ronaldo, men jag ogillar tyskar desto mer, så det var ju illa att det gick som det gick. Men Deco var helt magisk i mitten, tror han bara missade en enda passning på hela matchen... :D



Hultsfred är avklarat, nästa vecka väntar Peace&Love i Borlänge och veckan efter det ska jag tydligen till Sundsvalls Gatufest också. Shit vad man rör på sig! ;-)

Nu ska jag hitta ny sänglektyr i bokhyllan, läste ut Liftarens Guide till Galaxen igår och behöver nåt annat. Lär bli nåt jag redan läst, haha...

Kommentarer
Postat av: Bull

A nar kommer herr stefan ner till rhodos da? =)

2008-06-21 @ 18:54:05
Postat av: StefaN

När Herr Stefan skrapat hem Trissvinsten alternativt när Fröken Bull bjussar på resan... ;)

2008-06-22 @ 03:46:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback