Jag är naken

MIn mobils yttre högtalare har börjat glappa. Ibland låter det när det ringer/larmar/sms-signalas, men ibland inte. På senare tid oftast inte och igår inte alls.

Inte förrän jag tog mobilen och slog den ganska så omilt mot min ena knoge, då hoppade högtalaren igång.

Så idag var jag förbi 3-butiken i Solna Centrum och lämnade in den. Det är ju inte ett år sen jag skaffade den, så det går på garantin. Om det inte gör det tänker jag bli upprörd. ;-)

Nu sitter jag med en lånemobil som är hur skum som helst. Det är nån Skypehistoria som har de mest hemska ringsignaler! Huga.

Givetvis har jag kört backup på allt ur min vanliga lur till datorn, men nån sån sladd fick jag inte med i den lilla väskan med mobil, laddare och extremt kortfattad instruktion.
Men jag hittade min gamla usb-till-blåtand-dongel när jag rotade i en låda, så med lite lock och pock lyckades jag blåtanda över mina vanliga signaler för sms, larm och ringsignal. 

Dock, jag får inte över telefonboken. Även om jag hade sparat ner den på SD-minnet är det av fel format för den här luren.


En tom telefonbok känns inte braaa...

Kommentarer
Postat av: Bull

Haha mitt nummer får du eniroa då! =) Ses kanske i jkpg v 33??

2008-07-16 @ 18:45:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback