Roligt nästan jämt?

Tvi vale, just nu är det inget roligt alls!

Redan för två veckor sen insåg jag att slutet av pengarna närmade sig mycket snabbare än slutet av månaden, så i januari har det varit lite knapert, milt sagt. I förra veckan sjönk kontot ner på tresiffrig nivå och just nu är det skygglappar på när man går och handlar det nödvändigaste... ;-)

Som lök på laxen har man dessutom åkt på tidernas rännskita. Jättekul att springa på toa hur ofta som helst och inte ha nån aptit när det väl ska till att käkas... Suck.

Men jag tackar gudarna för att vi har Rikskuponger på jobbet, där har vi min räddning just nu - lunch och middag på lokal är det som gäller!


Så jag sitter i soffan och glor på dumburken mest hela tiden.
I torsdags jublade jag över Sveriges första match i Handbolls-EM mot Island där Tomas Svensson var helt fantastiskt i målet! Om en månad fyller han 40...
Igår rockade jag järnet när jag tittade på På spåret, alla tre resorna tog jag snabbare än de medverkande och lyckades dessutom över förväntan med frågorna. Fast högsta byggnaden i Sverige sket sig, där trodde jag på Höga Kusten-bron.

I kväll är det Sverige - Frankrike i EM!


Nu ska jag gå på muggen. ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback