Dessa medikamenter...

Låg och vred mig i evigheter när jag gått och lagt mig igår, nånstans vid två-tre slocknade jag för att återigen vara klarvaken vid fyratiden och till sist vakna strax innan klockradion pratade igång 06.40.

Klev upp, gick till köket och läste på bipacksedeln om Rinexin: Vanliga biverkningar: sömnsvårigheter. No shit?

Så den har ju viss effekt i alla fall...

I övrigt händer det inte så jävla mycket. Trots att jag nubbar Cocillana-Etyfin tre-fyra gånger om dan hostar jag rätt bra och de små gångarna upp till öronen är fortfarande totalt igensatta. Fortfarande lock för öronen och på högerörat är min hörsel rejält nedsatt numera...

Ontet i sidan är ganska borta, det har numera förflyttat sig bak till precis innan ryggraden. Detta medför en lite udda sak: en rejäl hostattack brukar rendera i en dubbelvikthet, men inte nu. Det gör helt enkelt för ont i ryggen att böja sig så mycket, så jag står käpprätt upp med en knytnäve tryckt mot ryggraden och hostar...

Nu ska jag försöka hålla mig vaken på jobbet...

Kommentarer
Postat av: Luttis

Men Stefan då.. Har du inte förstått det där med Cocillana. För det första så hjälper aldrig den mängden som läkarna säger att man ska ta.. och för det andra så måste man snapsa cirkus ett dricksglas vid sänggående. perfa såväl för hostan som för sömnen :).

Vet du vad jag kom på idag.. du är inte alls lik Falo du ÄR ju Foppas tvillingbror!

Åhh.. Kommer sakna dig sååå på Skiweek. Du ska inte med då?? *snälla råå*. Du kan åka pulka med mig :).
*krama*

2008-01-05 @ 04:07:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback