Bra tv-afton!

Först slår jag på tvn medan jag käkar och hamnar mitt i Bygglov! Inte riktigt lika snärtigt som Äntligen Hemma eller Roomservice, men Willy Björkman är så jävla skön...

Sen blev det House, lika bra som alltid!

Lite strözappning vidtog, jag fastnade i en dokumentär om Röda Flodens gigantiska översvämning i Kanada 1997 innan jag hamnade på Kanal 9 och rakt in i Top Gear...

Det måste vara ett av världens bästa program! :D

Nu såg jag inte ens halva, men delen där de asade runt en husvagn bakom en Kia Sudoku nånting skrattade jag åt så jag fick ont i revbenen... ;)


Allt detta tillsammans med att jag fick se min favorit-just-nu-reklam gör kvällen komplett!

Interiör från en bilfabrik och en speaker berättar om att här i världens modernaste bilfabrik byggs just nu Skoda (bild på robotar som bygger bil), svetsningen sker med mikrometerprecision (bild på robot som svetsar), motorerna inspekteras (bild på en lysande grej som far runt ett motorblock) och bilarna slutinspekteras till slut (bild på noggranna personer i läkarrockar och anteckningsblock) innan de prissätts (bild på ett kontor med en clown bakom skrivbordet) och körs ut från fabriken...

Jag kanske inte är den förste som köper en Skoda när man får råd, men deras reklam är fullständigt lysande!

Minns ni deras första när de relanserades efter att VW köpt upp märket?
En försäljare går runt en bil och kränger verkligen in allt man får när man köper en Skoda: "Du får lampor med hel- och halvljus! Fyra hjul! Ratt! Växellåda med fem växlar framåt och backväxel!"

Som sagt, fullständigt lysande! :)


Nu ska jag sova, i morron ska jag rensa fram lite utrymme och på tordag ska vi hämta soffa!

Kommentarer
Postat av: Eow

Och DU tycker att JAG är galen... BAH! ;)

2008-01-09 @ 08:59:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback