Jag har ett problem.

Jag ska ju till Kap Verde om några veckor (idag är det 23 grader och sol där!) och ni som sett undertecknad på exempelvis SWE vet att jag är innehavare av ett par störtcoola spräckliga badbrallor i diverse pastellfärger, precis som de var på 80-talet! :-D

Men att ha ett extrapar eller två när man drar iväg sådär vore ju inte dumt, så nu är jag på jakt efter badbrallor - i februari. Det går väl sådär bra.

Var fan hittar man sånt offseason?

På Åhléns City hittade jag ett gäng i ett hörn, men eftersom det stället blivit så jävla hippt och skitnödigt hängde det ju bara Panos Emporio och Speedos där. Går med andra ord fetbort eftersom jag inte har lust att bränna fyra-femhundra spänn på ett par badbrallor.



Fredrik Virtanen brukar väl ha sina poänger ibland och ibland inte, men idag har han skrivit en helt lysande krönika om Gert Fylking: "Fylking - vilken fjant du är".
Heja! :-D

I övrigt noterar vi att det var rent löjligt svåra frågor i På Spåret igår och Filip&Fredrik alltså åkte ur. Lite trist, men jag hoppas att han från Hipp-Hipp som är i semi nästa vecka klarar sig kvar - kung!
Men jag tog Visby tidigt i alla fall.

..och vad kommer efter På Spåret? Robins! Riktigt bra igår med Uffe Larsson och Thomas Järvheden där de också hade en diss av Gert Fylking jag inte riktigt kommer ihåg, men punchlinen var nåt i stil med att Fylking blev lessen i ögat för ett påhopp på honom likt de han brukar syssla med, bölade nåt om att inte vara seriös "sen drog han på sig den rosa overallen och åkte till SM i lavemang".
Oh yeah, på'n bara!

Sen hade Järvheden en ny låt om feeders (som proppar i sina flickvänner en massa mat eftersom de själva tänder på fläskberg) som var helt fantastisk. Finns givetvis redan på YouTube och dessutom länkad från hans egen hemsida! :)



Men nu ska jag sätta mig i soffan och slappa på ett professionellt sätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback