Ja jävlar...

Det var nästan under protest som jag reggade mig på Facebook, kommer ärligt talat inte riktigt ihåg varför, men det har faktiskt sina poänger här och var.

Har hittat några polare från grundskolan, återfunnit lite folk från Jönköping som är ute i världen och framförallt hittat en massa roliga grupper att vara med i!

Först som sist kommer
Jönköpings Kebabsås! Alla vi som flyttat från stan saknar den, likaså blir den ett ständigt samtalsämne för oss i förskingringen - var hittar man riktig kebabsås utanför Jönköping?
Trevligt nog har jag fått tips om Ulvsundagrillen, det är på en höft 300m från mig. :)


Men det bästa idag är att jag är med i en grupp med det stolta namnet I bet I can find 1,000,000 people who dislike George Bush! och nu märkte jag att vi har lyckats! I skrivande stund är vi 1 006 614 medlemmar, dvs bara på Facebook finns det över en miljon personer som inte gillar den där skitskallen... :-D


Därmed kan vi anse det bevisat att det faktiskt finns en del vettigt folk även på Facebook. ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback