Tips från coachen?

Jag hittade gratisblaskan Mitt i Bromma när jag kom hem nyss och det är en typisk "bläddra igenom och hiva i pappersåtervinningen". 

Men idag hittade jag ett guldkorn på mittuppslaget. De kör en intervjuserie med kända stockholmare som snackar sommar, semester och sånt och den här gången var det Kjell Bergqvists tur.

Sicken lirare!

Han bränner alla stålar han får in på resor med ungarna hit och dit och en hel del till välgörenhet och han har kul på vägen!

Men det som fick mig att gapskratta var den lilla tipsrutan på slutet...

Bergqvist ger 5 lugna sommartips:
- Var sysslolös: "Jag är världsbäst på att göra ingenting. Ställ tre stolar i rad och lägg dig ner. Sätt dig på en stubbe och glo och var glad att solen skiner."
- Lägg dig i hängmattan: "Glo och var glad att solen skiner."
- Vid regn: "Lägg dig under hängmattan, glo och vänta på att solen ska skina."
- Badliv: "Gå och bada i närmsta pöl."
- Öla: "Glöm inte bort att dricka öl. Får jag en öl är jag nöjd, det behöver inte vara någon speciell sort. Men se till att inte somna ifrån tv-sporten. Jag tittar på all sport, och nu i sommar har det blivit både fotbolls-EM och sedan OS."

Hell yeah!
None

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback