Just when I thought I was out...

..they pull me back in!

Okej, Jönköping is a go trots allt.

När unge herr Andersson vaknade ur sin dvala och började snacka samåkning löste sig den dyraste biten, sen föll allt bara på plats!

Men Murphy fick ett ord med i leken i alla fall. Hade jag fått reda på det sådär fem timmar tidigare hade jag haft friplåtar till lastbilsmässan på Elmia, men eftersom jag då var helt inställd på att sitta i soffan och vara bitter tackade jag nej till det. Eftersom det var en kund som var hos oss för första gången så är det inte nåt jag kan ångra heller. Damnit! 

Men nu gäller det bara att hitta sovplats och på något sätt lösa glamourtemat för klädseln. Svart och vitt ska det vara. Hm.

Kommentarer
Postat av: Bull

När kommer det fina främmat? Jag har en lägenhet from i morgon vettu så sovplats går ju att ordna hos mig om det krisar! =)

2008-08-13 @ 21:58:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback