Sicken dag!

Cyklade till Råsunda och satte mig på läktaren med mobilen i näven, hade beställt målservice via sms av en polare som satt framför tvn och följde hockeyfinalen.

Riktig skitmatch mot Trelleborg, men till slut lyckas Obolo trassla in den!

Samtidigt trillade det in sms mest hela tiden och just när fotbollsmatchen var slut och jag kastade mig tvärs över gatan till East som hade öl och tv blev det omspolning i slutet av andra. Gah!

Hörde inte ett smack av kommentatorerna utan fick förlita mig på vad jag såg och fick reda på via sms. När LHC kvitterade till 2-2 och tredje tog slut chansade jag på att kasta mig på cykeln och trampa hem som en besatt innan sudden tog vid.

Fan vad backar det är! Mjölksyra är bara förnamnet och då kommer man fram till hööööga Huvudstaleden... Gah!

Stannar med en sladd utanför, låser hojen, springer uppför trappan, klampar in med skor och allt, på med tvn och det första jag ser är guldhjälmpar .. på HV-spelare! =D

Så jävla gott!

Det enda jag önskar nu är att jag vore i Jönköping! Jag vet ju vilken karneval det var på stan 2004... ;-)


HV71 Svenska Mästare 2008 - tjoho!


Tänk att de ansträngde sig så för att ta guld just idag och fira att jag fyller år... Snälla grabbar det där. Flin


I morron ska jag ut till Ekerö och avlasta mina kära päron en aning, de är barnvakter fredag-måndag och Alex håller dom fullt sysselsatta hela tiden, hahaha...

Kommentarer
Postat av: Lexie

Ja, du missar nåt! Efter att ha sett matchen gav vi oss ut på stan. Har aldrig sett nåt liknande i Jönköping förut.. Alla är ute och det var omöjligt att ta sig in någon stans... Har gett upp tanken på att kunna somna inom de närmsta timmarna..

Postat av: Tindraz

Hoppas ölen var god. ;)

2008-04-20 @ 01:02:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback