Vilken dag!

Man går på fotboll med Tossa och Gubben och ser AIK vända 0-1 i halvtid mot Bajen till 2-1 efter två mål av Lukas Valdemarín och minsann ringde det inte på lunchen och en glad kvinna i andra änden meddelade att jag numera stod först i kön på ettan i Alvik!

Jag ska bli Brommabo! :-D

Visst, det är den som antagligen är lite mörk, men nyrenoverad, fönstrena vetter bort från gatan, alla tåg på gröna linjen i tunnelbanan går förbi Alvik, Tvärbanan finns dessutom och ett stenkast bort finns Kungsholmen och City. Dessutom finns Alviks Torg med ett gäng småbutiker, McD (tack för den, haha) och matbutik har jag för mig finns uppe på Tranebergs Torg. Annars finns både Citygross och Ica Maxi inom vettigt avstånd. 

Den är dessutom tom så med lite tur kan det här gå undan!

Så vissa kan ju börja värma upp flyttlådebärarmusklerna på en gång, hahaha... 


Ja, sicken dag...

Kommentarer
Postat av: Asp

Grattis!

2007-09-04 @ 09:21:18
Postat av: Tindraz

*gör sig osynlig*
grattis vännen! Vilket toppenläge dessutom!

2007-09-04 @ 13:29:57
Postat av: Marcus

Låter helt perfekt! ÖSK tog tre viktiga poäng igår också!

2007-09-04 @ 15:30:40
Postat av: Spindel

Så nu ska du gå och heja på Brommapojkarna då?

2007-09-07 @ 00:20:31
Postat av: Bull

Jävlar vilken tur att jag bor på nedre hälften av sverige så jag slipper hjälpa til å flytta! =) men ett STORT grattis!! =)

2007-09-07 @ 20:43:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback