Öl!

Nu händer det saker! Stockholm Beer&Whisky Festival är under uppseglande i den snara framtiden ute i Nacka och det lockar ju "en aning"...

Spana på
www.stockholmbeer.se och inse att du också vill dit! ;)

Haken är ju datum förstås. En annan jobbar till fem i Bromma på fredagar, söndag är ingen bra dag att syssla med ölprovning (hrm) om man ska jobba på måndagen och sen är det ju den lilla detaljen om hur och när jag får tag på nycklarna till lägenheten...
Dessutom fyller en viss lillasyster 30 på söndag...

Hm.


Men ändå... ;-)

Kommentarer
Postat av: Asp

Jag vill, jag vill, jag vill, jag kan INTE :-(

2007-09-19 @ 15:47:52
Postat av: Tindraz

Vilken tur att vi åker till London då i morgon.. ;)

2007-09-20 @ 16:48:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback