Nu drar det ihop sig!

Oh yes, om vi kan låna grannens skåpbil i helgen blir det flytt!

Fast jag och farsan har ju redan börjat i och för sig. Min tradition de senaste tre dagarna har varit att packa bilen full med prylar på morron och sen åka till jobbet. Efter jobbet har jag kört bort till Alvik och kånkat upp grejorna. ;)
Farsan har packat satan i V70'n och kört några vändor också, fast mer på dagtid eftersom han är ledig ett tag.

Så nu börjar det likna nåt på stället, massa kartonger i ett hörn, mikron på plats, benen till sängen, halva stereon och så vidare.

På lördag hoppas jag att vi hinner resten, då är det dels tunga prylar (typ tvn och skrivbordet) men också de helt enkelt otympliga som inte blivit av än. Cd-ställ, dvdhyllorna, sängen, lite lampor, säckar med kläder...

Erbjudandet om öl till hjälpsamma händer står naturligtvis kvar, det är tradition sen många år!


Men nu blir det sängen, ska börja sju resten av veckan.

Dessvärre har jag inget att läsa innan jag släcker, boklådorna har redan åkt iväg, hahaha...

Kommentarer
Postat av: Tindraz

Guuuuuud vad du är petig! Hur tror du jag skulle hinna uppfatta det så snabbt som londonbesöket gick. ;)
Vi är relativt lediga i helgem. Hojta till så skickar jag Harnis. ;)

2007-09-27 @ 07:48:23
Postat av: Tindraz

Jag vill ha cider förresten! ;)

2007-09-27 @ 07:49:19
Postat av: Tess

är ju visserligen ledig i helgen, men ska man orka pallra sig ända upp dit bara för att få bära en massa???

Postat av: StefaN

Tindraz: Lugn, det står en platta cider bakom mig just nu, något tullad av men det räcker nog. ;) Tess: Givetvis! Hur skulle något kunna vara roligare än att bära upp min sprit en trappa? :D

2007-09-27 @ 17:55:20
URL: http://midnatt.blogg.se
Postat av: Eow

Du missar Rabalder ;) Hahahah ;)

2007-09-27 @ 22:35:19
URL: http://eowyne.blogg.se
Postat av: StefaN

Nu är det klart och jag är online igen i Bromma! Tack och bock till Tindraz o Harnis för bärhjälp! :D

2007-09-29 @ 18:13:06
URL: http://midnatt.blogg.se
Postat av: Tindraz

Tack själv för de gånger du hjälpt oss! Och hälsa dina trevliga föräldrar när du pratar med dem. =)

2007-09-30 @ 18:32:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback