Nu är det kört igen

Jaha, utmanad av Bull...


1. VAD HETER DU?
Erling Stefan

2. VAD ÄR DET FÖR FÄRG PÅ BYXORNA DU HAR PÅ DIG JUST NU?
Grå

3.VAD LYSSNAR DU PÅ JUST NU?
Stephen Lynch slutade just sjunga på Youtube

4.VAD GJORDE DU IGÅR KVÄLL?
Såg på ER och missade Hockeykväll där HV gjorde åtta mål borta mot Djurgårn.

5. VAD VAR DET SISTA DU ÅT?
Pasta nånting med soltorkade tomater på lunchen.

6. HUR ÄR VÄDRET HOS DIG JUST NU?
Grov dimma för regn kan det fan inte kallas.

7. DEN SISTA PERSONEN DU TALAT I TELEFONEN MED?
Sista hoppas jag inte, men det var nån som ringde till jobbet och undrade om vi hade fatnycklar.

8. DET FÖRSTA DU LÄGGER MÄRKE TILL HOS DET MOTSATTA KÖNET?
Ögonen

9. GILLAR DU PERSONEN SOM SKICKADE DETTA TILL DIG?
Ja, hon duger väl :P (den behöll jag, haha)

10. HUR MÅR DU IDAG?.
Usch! Hostar lungorna ur mig och har världens största blåsa i käften som sitter jävligt i vägen och gör jävligt ont...

11. VILKEN ÄR DIN FAVORITDRYCK?
Utan mjölk finns jag inte.

12. FAVORITSPORT?
Fotboll och hockey på plats, i tvsoffan funkar det mesta med en kunnig kommentator.

13. SOLUPPGÅNG ELLER SOLNEDGÅNG?
Kvällsmänniska är man ju

14. SYSKON Å DERAS ÅLDER?
Åsa, 30

15. FAVORITMÅNAD?
Semestermånaden. ;)

16. SENASTE
FILMEN DU SÅG?
Oceans thirteen eller om det var Beck I Guds Namn

17. FAVORITDAG PÅ VECKAN?
De lediga dagarna! (den som skriver måndag här borde sinnesundersökas)

18.FAVORITHOBBY/ER
Pilla med nya kameran

19.ÄR DU FÖR BLYG FÖR ATT BJUDA UT NÅGON?
Kan du fethaja...

20. FAVORITLÅT(ar)?
The Phantom of the Opera - The Music of the Night
Alice Cooper - Might As Well Be On Mars
Freddie Mercury - The Great Pretender

21. SOMMAR ELLER VINTER
Bägge!

22. KRAMAR ELLER KYSSAR?
Jävla fråga... Bägge!

23.VEM ÄR DET STÖRST CHANS ATT HON/HAN ANTAR UTMANINGEN OCH DETTA JOBBIGA?
Inte en käft för här utmanas igen...

24. VEM ÄR DET MINST CHANS ATT HON/HAN SVARAR?
Se ovan!

25. HUR BOR DU?
Etta utan utsikt

26. VAD LÄSER DU FÖR BÖCKER?
Deckare, dokumentärt om andra världskriget, thrillers...

27. HUR SER DIN MUSMATTA UT?
Hälgemattan är pensionerad sen det blev en optisk

28. FAVORITSPEL?
Lången och Stryktipset :P

29. KAN DU NUDDA DIN NÄSA MED TUNGAN?
Nä, skägg i vägen - men jag kunde när jag var mindre! :D

30. KAN DU KORSA ETT ÖGA ÅT GÅNGEN?
Hur korsar man ett öga? Med sig självt?

31. ÄR DU ROMANTISK?
Jodå, ont om chanser att vara det bara

32. SKULLE DU SÄGA SJÄLV ATT DU ÄR LYCKLIG?
Nope (men egentligen är det ju ett jävla i-landsproblem)

33. VAD SKA DU GÖRA IMORGON?
Om jag fortsätter hosta så här tänker jag ta min första sjukdag på evigheter

34. Bio eller Film hemma i soffan?
Action är ju fetare på bio

35. VAD ÄR KLOCKAN JUST NU?
18.10

Kommentarer
Postat av: *Bull*

Duktig pojk! Visste att du inte skulle kunna säga nej! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback