Vuxenpoäng?

Först: www.vuxenpoang.com!

Din vuxenpoäng
Namn: Stefan
Datum: 2007-05-14
Ålder: 33
Vuxenpoäng: 17
Uppskattad ålder : 31


Din ålder borde vara 31.1 enligt Sveriges Vuxenpoängsstyrelse

Se där ja! du är ungefär lika gammal som du framgår av testet. Så fortsätt leva ditt liv precis som det är och allt vad det innebär. Glöm inte bort att allt eftersom du blir äldre så måste du samla på dig mer vuxenpoäng.



Tips på saker att göra för att få mer poäng:
Är du fortfarande singel så oroa dig inte, gå ut på krogen och försök hitta någon.
Köpa bil.
Köpa hus.
Åka till Kina
Anordna vinprovning för dina vänner.
Börja dricka Gourmetkaffe.
Är du inte redan sambo är det kanske dags att börja fundera på det iallafall.

Sådärja, en uppmaning att gå på krogen, hahaha!
Fast några pinnar missade jag faktiskt, bil har jag men den står på farsan fortfarande osv...

Men gourmetkaffe? Det innebär ju att jag måste börja dricka kaffe! Njaa...


Rapport från AG kommer senare, nu måste jag iväg och handla - tomt i kylen... ;)

Kommentarer
Postat av: Tess

jag fick 23,2!!!!!!!!!!!!!! det är ju det jag alltid har sagt ;-)

2007-05-14 @ 20:33:37
Postat av: Asp

16,1 poäng ger mig en ålder av endast 29,4 år. Däe ser du StefaN att det är du som är så gammal. Och då sa jag att bilen är min även om den fortfarande står på mamma... ;-)

2007-05-14 @ 22:51:48
Postat av: Asp

Testad att fylla i som min livsituation var för 3 år sedan och fick då till svar att jag var 18,3 år med endast 9,5 poäng...

2007-05-14 @ 22:55:25
Postat av: StefaN

Fan Asp, du MÅSTE ha fuskat! Ni handlar mer än två kassar åt gången... ;)

2007-05-14 @ 23:27:45
Postat av: Asp

Nej, men jag använder stora kassar...

2007-05-16 @ 19:14:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback