Tvi vale

Skitdag.

Har högvis med kontorsjobb att beta av på jobbet, men hann knappt börja med det eftersom det ramlade en massa andra saker över mig hela tiden. Kom ingenvart utan fick ännu mer istället.

Inte kan man trösta sig genom att handla nåt smarrigt till middag heller, är så fattig att man knappt har råd med mjölk och har därmed också tvånget att fixa matlåda hela tiden. Hej makaroner, potatismos och annat kul...

Efter en ganska intensiv jobbsökarperiod har antalet intressanta jobb sjunkit som en sten och noll respons på de ansökningar man har ute. Förutom "tack för visat intresse" givetvis.

Man kan inte ens se på film och käka chips! Alla blåsors heliga moder har slagit sig ner i käften på mig och kan man knappt prata rent tack vare den så är salta chips självplågeri i den högre skolan... Aj!


Somebody give me a break!


Nä, jag återkommer nån annan gång när jag inte är lika mycket dysterkvist.


Fast jag fick ett gulligt inbjudningskort till "morbror Stefan" idag, att komma på Alex 1-årskalas - sånt är ju lite kul. :)

Kommentarer
Postat av: Tess

ska vi bilda gnäll-klubb? jag har fått ögoninflammation och tvingas gå runt med brillor och svidande rött öga...

2007-05-21 @ 20:12:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback