Stiltje

Idag har man ju inte fått mycket gjort direkt.

Borde ha röjt i träsket här, men hade inte i närheten av det nödvändiga engagemanget för det. För närmare upplysningar om mitt tillstånd, lyssna på HF av Just D.


Veckans höjdpunkt har vi iofs klarat av, Monacos Grand Prix! Kimi touchade tyvärr muren i tidskvalet, så han startade inte bättre än typ 16e bil eller nåt sånt. Stallkamraten Massa lyckades bättre och stod i andra startled.
Längst fram: McLarens bägge bilar. Söte jesus vilken fart de fått på grejorna sen förra året, då bröt de titt som tätt med maskinella problem, men nu...

Samtidigt går det inte att låta bli att vara enormt imponerad av Lewis Hamilton! I samtliga lopp har han slutat på pallen - som rookie! Det är bara pallplatsen som fattas för honom och den lär komma om han fortsätter köra såhär! :)

Men nästa lopp får man väl inte se antar jag. De snikna jävlarna på Viasat har lagt allt utom direktsändningen av loppen i Viasat Sport och skulle loppet gå på andra sidan jordklotet går direktsändningen på sexan mitt i natten. Träning, tidskval och eventuell eftersändning går på den där jävla rikemanskanalen...
Nästa lopp är Montreal i Kanada, så då kan man ju glömma att se loppet - 14.00 där är på prime time kvällstid här och då lär de väl inte stoppa in motorsport på sexan direkt... :/


Jo, två bra saker har jag gjort idag: ringt morsan och tvättat lakan.


Fyra arbetsdagar kvar, sen sätter jag mig på tåget hem! :-D


Men tills dess tar jag mig friheten att spy galla över alla lyckliga jävlar som går omkring och gör att jag känner mig ensam och miserabel...


How can I pretend that I like your new friend, when all I want is you?
How can I put up with him saying "buttercup", when all I want is you?
All I want is you
We been through all this before, it's not funny anymore, that all I want is you
It's getting quite absurd, the worst hang up ever heard of, that all I want is you

All I want is you

I keep telling you, I've got lots of things to do, I've got girlfriends old and new
You keep telling me that "It's crazy", and it's true that it's crazy, but I'm not
But
I keep telling you, I've got lots of things to do, I've got boyfriends old and new
'Cause starting up again would be nothing but insane and a messed-up thing to do..

It's painful to admit, but I've been feeling like shit, 'cause all I want is you
It's getting quite absurd, the worst hang up ever heard of, that all I want is you
All I want is you

No!
I gotta get a hobby, something soothing for my soul, to get my mind off you
I'm gonna get a job and a cute little dog, then look for someone new
And forget I ever wanted you

I keep telling you, I've got lots of things to do, I've got girlfriends old and new
You keep telling me that "It's crazy", and it's true that it's crazy, but I'm not
Yet
I keep telling you, I've got lots of things to do, I've got boyfriends old and new
'Cause starting up again would be nothing but insane and a messed-up thing to do

How can I pretend that I like your new friend, when all I want is you?
It's getting quite absurd, the worst hang up ever heard of, that all I want is you
All I want is you, all I want is you...

Kommentarer
Postat av: Eow

Det är fan inte mig som du ska svära över iaf

Postat av: lutten

Men Stefan :(. Jag önskar jag bodde iaf lite närmare Jönköping så jag kunde springa över o krama på dig, massa massa. Jag känner att du behöver det, o du om någon förtjänar det. Samtidigt som lilal lutta har så mycket kramar att ge. Därför, bara därför tycker jag att vi kan flytat Arboga lte närmare Jönköping. iallafall för en stund.. MEn duy.. om vi gör såhär.
1) Sätt dig upp!
2) le (lite iaf)
3) slut ögonen o håll kvar så några sekunder.
Känner du att Lutta kramar dig i tanken nu iaf??
*hoppas*
mmm.. *kramar om massa massa massa mycket o hårt o länge o varmt o sånt*

2007-05-27 @ 20:53:20
URL: http://www.lutta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback