Snart smäller det!

20.45 är det dags på sexan - final i Champions League! Dags för Liverpool att ännu en gång slå Milan i finalen... :-D


Annars har det här varit en ledsam dag.

Förvisso fick jag ännu ett "tack för visat intresse" att lägga till samlingarna, men jag fick också ett mms från Asp i eftermiddags. En bild på hans Saab vid ett plank jag inte kände igen och texten "Silverpilen har gjort sin sista resa :-( väntar nu på skrotpressen i Värnamo...".

En epok går i graven...
Detta är bilen som tagit oss till otaliga studentfester, som hade skuffen full med 60 flaskor sprit från Puttgarden när vi blev stoppade i tullen, som mer än en gång spelat Pärleporten så det dånat när vi rullat in på TBV i Ronneby på Flummen, som fick punka på E4 innan Skillingaryd med full last (fem pers, packning och öl på väg till Lundakarnevalen), som jag kört flera gånger när Asp behövt en bil med krok och lånat Bettan och som mer än en gång haft startkablar mellan sig och Bettan - åt bägge håll...


Rest In Peace.

Kommentarer
Postat av: sanna

Vilken är din favorit glass, var med och "rösta" i min blogg.

Postat av: Eow

Awww *tröstar* Hur ska ni överleva nu då? =)

2007-05-23 @ 22:39:10
URL: http://eowyne.blogg.se
Postat av: Hanna

ÅH, vi måste bannlysa Inzaghi från allt framtida spel!

2007-05-24 @ 00:53:01
URL: http://fridheds.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback