Så är det ju!

Jösses jävlar, Lutten satte huvudet på spiken i en text jag läste nyss! Långt (som vanligt, he) men helt rätt...

Drivkraften för ett förhållande ska inte vara sex, det ska vara närheten!


Som singel sen rätt många år nu är det inte det förra man saknar, det går att ordna genom nåt fulragg om man känner för det, the occasional one night stand fixar biffen, även om det inte direkt blir ofta.

Nä, det är tvåsamheten, att ha nån att säga gonatt till, att mysa i soffan med, bara nåt så trivialt som att knalla runt på Ica med...
Vetskapen om att när jag kommer hem från jobbet är det nån hemma, någon tänker på mig på dagarna, ha nån att sakna när hon inte är hemma - hur många enaktare som helst kan inte kompensera den känslan.

Samtidigt är rutinsex det värsta som finns. "Nu är det torsdag, nu är det dags!"
Att ha sex en gång i veckan annars blir det för sällan! Usch...

Visst, det är inget fel på en snabbis på köksbordet, men det ska vara för att man vill, inte för att man måste!


Nä, nu ska jag gå och byta bromsbelägg bak på gamla Bettan och när jag kommer hem kommer jag inte ha någon som säger att jag varit duktig - praktexempel på vad som saknas i mitt liv...


Love isn't finding the perfect person, it's seeing an imperfect person perfectly.

Kommentarer
Postat av: anderssonskans kaj

hmm du låter lite bitter. Stefan då!

2007-05-17 @ 00:04:50
Postat av: lutten

Ohh. Även jag kan påverka folk då och då :).
*stefan vara fin pojke*
Vadå långt.. jag skriver väl aldrig långa bloggar :P.

Postat av: Tindraz

Jag tycker du är duktig! Även om det inte riktigt är samma sak.... ;)

2007-05-17 @ 08:53:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback