Puh...

Jag har ont i hela kroppen efter Tossas och Nilssons fest igår, vad hade de i bålen egentligen? Kul som fan var det (tack för att jag fick komma som det heter) och lite onykter blev man minsann på kuppen!

Men aj...

Långsam dag denna söndag alltså. Eftersom det är ett sånt kalasväder blev det ett Munksjövarv med extra allt, dvs en rejäl omväg utmed Rocksjön bort till Liljeholmen där Kilallén användes som rundningsmärke och sen Vätterstranden hemåt igen. Ljuvligt!


Väl hemma igen har jag setat ett tag med att lura igång IIS på burken igen, vissa har ju tjatat (som fan, eller hur, Sjögren?) om att många bildlänkar på hemsidan är döda och ja, så går det när man formatterar om och inte orkar installera alla komponenter på en gång... ;)

På webhotellet där sidan ligger är det tvärfullt av bilder, så jag hade förut IIS (Internet Information Services) igång på burken här hemma, så att den även fungerar som en webserver. Alltså kunde jag bara slänga in alla bilder i webmappen på hårddisken och länka hit från stora sidan. Men när jag formatterade om försvann inte bilderna, men möjligheten att ansluta till dom.

Nu har jag så tagit mig i kragen och fipplat med detta nån timme - men nåt skit är det nånstans. Allt ser ut som det ska, men jag kommer lik förbannat inte åt filerna utifrån så att säga.

Jag pausar med en Indiana Jones-rulle och låter det mogna en aning... :)

Kommentarer
Postat av: Eow

Tackar för den fina låttexten ;)
Hade tänkt kontra med lite whitesnake... men lät bli =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback