Måsten?

Nån här i krokarna rabblade upp måsten på festivalerna och det är väl dags att bekänna färg ordentligt på den här sidan också då...


Hultsfred kommer först!

- Ozzy är given
- Pet Shop Boys, är man 80-talsfreak så är man
- Velvet Revolver, mina gamla hjältar från GN'R ju
- The Ark är givna
- Evanescence vill jag bara se
- Flogging Molly ska återupplevas, satan vad bra det var förra gången!
- Laleh, Laleh, Laleh...
- Sahara Hotnights har jag äntligen upptäckt


Peace & Love då...

- Alice Cooper lockar mer än något annat i hela festivalsverige!
- Asta Kask - måste ju se Mange på scen, haha
- Bob Log III finns det inte ord att förklara
- Bo Kaspers - finstämt är alltid bra
- Crashdïet för att jag missade dom med originalsångaren på Hultsfred
- Dia Psalma - kommentar överflödig
- Iggy för att han är en legend
- Mustasch för att reta Storck på jobbet, haha
- Sahara här med! :)
- Plura och Carla sorterar också in under legender
- Stefan Sundström söp jag med på Hultsfred i tre dar, han är cool!
- The Ark igen!
- Di Leva måste upplevas nån gång

Hm, Borlänge slår Hulingens strand med hästlängder... o_O


Sen kommer ju Aerosmith och Meat Loaf till SRF, men det får bli en annan gång, plånboken lade in sitt veto på ett tidigt stadium... :/


Jaja, jag ska ju faktiskt hemhem om två veckor (mina 95-kronorstågresor, ni vet...) också, det är ju resande det med!
Ska bli skoj att gulla med Alex, snart ett år, igen - har ju inte sett världens sötaste unge sen i julas! Det är ju alltid trevligt med andras småbarn, man leker med dom och har sig tills det är nåt fel - då är det bara att langa över dom till föräldrarna, haha...

Förhoppningsvis kan jag hjälpa farsan byta styrled på 850n också, så den kan besiktigas nån gång.

Fast min tradition med att gå på fotboll när jag är hemhemma skiter sig, det är ju uppehåll pga EM-kvalet den helgen... Damn!


Men nu blir det filmmaraton, en mapp i dvdmappen heter Indiana Jones Trilogy! :-D


(måste bara hinta om ett beroendeframkallande spel - spela golf med en katt med pilbåge!)

Kommentarer
Postat av: lutten

Haaa den bebben!! Stafan sno den till mig!?? Snälla rååå.. Bara lite.. :).
Förresten.. Det är nånting jag vill säga dig!
Sweden rock
sweden rock
sweden rock
Sweden rock
sweden rock
sweden rock
Sweden rock
sweden rock
sweden rock
Sweden rock
sweden rock
sweden rock


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback