Gonattmusik!

Jag misstänker att det är fler än jag som har burken på 24/7 och med noggranna inställningar för skärmsläckare och power save i största allmänhet tack vare det... ;)

För många år sen, när jag började med att inte stänga av den, insåg jag att här har vi ju den moderna vaggvisan! Några lugna låtar när man kryper till kojs och man somnar som ett litet barn!

Sen dess ligger det alltid lite femitvå-musik längst ner i Winamps playlist. Låtarna byts ut lite efter behag, när man tröttnat på dom helt enkelt.


Just nu:

193. Alice Cooper - Only Women Bleed (5:46)
194. Limp Bizkit - Behind Blue Eyes (4:29)
195. Björn J-son Lindh - Brusa Högre Lilla Å (5:03)
196. The Phantom Of The Opera (Andrew Lloyd Webber) - The Music Of The Night (5:38)
197. Academy Of St Martin In The Fields - Air (3:27)
198. Anna-Lotta Larsson - Kärleken Förde Oss Samman (3:44)

28 minuter Vyssan lull av nyare snitt. :)


Gonatt på er!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ohhh Brusa högre är underbar... Har den samlingsskivan... Härifrån till evigheten med Janne Schaffer är kanon den med...

2007-05-18 @ 00:42:46
Postat av: Anonym

Vad är klockan?

2007-05-18 @ 14:03:41
Postat av: lutten

Ähh.. Inte fasen somnar jag för det?? O jag har snarare 440 min vaggvisor, men det går inte iaf.. Man börjar ju bara tänka på massa saker när man hör texterna. Alltid har man nåt minne till nån låt, eller så får låten en att tänka på något man borde göra, eller vill göra, eller kunde ha gjort.. fan.. Jag skall införskaffa en skiva med kattsång el nåt..

Postat av: StefaN

Vem fan är det som anonymkommenterar? Fegisar! :P Lutten: Nä, de låtar som man har lite kraftigare minnen till går ju fetbort, Aerosmiths I Don't Wanna Miss A Thing skulle jag aldrig köra exempelvis... Kattsång? Hade du sagt gregorianska munkar hade jag kunnat köpa det, men ylande katter..? :D

2007-05-18 @ 18:34:28
Postat av: lutten

Men du.. Då vill ju du följa med Lutat till Sweden Rock *blinkiblink* :)

2007-05-18 @ 19:01:12
URL: http://www.lutta.blogg.se
Postat av: lutten

Förresten så glömde du världens bästa sova-låt! Braveheart Theme - Enya! *turururururururu ru ru ru ruuuu tu ru ru ru tu tu ru ru ru ruuuu ruuuuuuuu* (hmm Lutta är inge bra på o sjunga på låtar utan text) :)

2007-05-18 @ 19:10:14
URL: http://www.lutta.blogg.se
Postat av: StefaN

Hahaha, jasså DEN... ;) Sweden Rock skulle vara astufft, men veckan innan Hultan och veckan efter Stockholm? Tror min plånbok har ett och annat att säga om den planen... :/

2007-05-18 @ 19:39:22
Postat av: Eow

Ska aldrig mer kommentera musik hemligt ;)

2007-05-18 @ 19:53:37
Postat av: lutten

Men du.. Du måste ju veta vad Braveheartlåten är. Annars är det du som tar och laddar hem den. GENAST!!! Eller så kan jag skicka den till dig om du nu är en duktig pojke o vägrar bryta mot lagen :).
Den är ett MÅSTE på sova-listan.
O så ska jag ha den på mitt bröllop, så då blir den ännu finare :)

2007-05-19 @ 11:59:58
URL: http://www.lutta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback