Ångest!

Alltså, man är ju scheduled att jobba på Hultsfred i sommar, det var apkul förra året och kan vädret bara vara hälften så bra som då blir det kalas den här gången också!

Fett bra artister också, Ozzy, Pet Shop Boys, The Ark, Manic Street Preachers, Flogging Molly (!!), Sahara Hotnights... Oh, nu ser jag att de bokat Laleh också! Yes! Plus en massa under kategorin "vore skoj att se" som Evanescence, Velvet Revolver, Marit Bergman osv...


Förra året försökte Tindraz & co få med mig till Peace and Love i Borlänge, men pga semesterplanering, ekonomi och sånt kunde jag inte då. Missade Thåström då men det tog jag ju igen på Tivolirock sen. ;)
Men i år - shit vad mycket bra artister!
Bara en sån sak som min gamle skräckhjälte Alice Cooper! Bo Kaspers, Chrashdïet, Dia Psalma (tröttnar man aldrig på), Hammerfall, Iggy Pop, Jerry Williams, Nationalteatern, Peps Persson plus en hel radda från Hultsfred... Den som missar Bob Log III ska ha stryk, såg han på Hultsfred för några år sen och det var helt vansinnigt urflippat! Dessutom dyker min exsvåger upp i form av basisten i Asta Kask som är ute på vägarna igen!
Jösses...

Sen råkar man se en poster från Sweden Rock...
Aerosmith och Meat Loaf är ju en anledning bara det...  Skid Row (även om det inte är med originalsångaren) är inte fel det heller och sen kommer en massa gammal pudelrock som Scorpions, Motörhead, REO Speedwagon, Thin Lizzy, White Lion...


Hultsfred är ju givet, men Borlänge lockar som fan! Kan man vara funktionär på en festival man aldrig varit på? ;)


Bromsbytet sket sig förresten. Igår hoppade jag det då det började bli sent och tänkte att jag kan lika gärna göra det idag - vaknade till regn mot fönstret... *suck*


Jag trodde att helgen blir lugn, men jag ska på fest på lördag!
Tossa och gubben Nilsson både fyller år och tar examen, så det blir fetbaluns vid Munksjöns strand minsann... Fick ett sms: "vi har skaffat 30 liter sprit och då har vi inte varit på Bolaget än... ta med nån och kom på lördag!"
Det här lär ju gå som vanligt, hahaha...

Kommentarer
Postat av: Eow

Synd man inte är i Jkpg då. Jag hade kunnat vara nån... Det hade nog varit behövligt

2007-05-17 @ 15:45:32
Postat av: Tossa

Kanske inte 30l men det kommer bli bra ös å dryck kommer att finnas.. =)

Om någon törstig jävel känner sig manad att komma så går det bra att skicka ett sms till mig

Postat av: lutten

Nu tycker jag faktiskt att du är dum! PRECIS vad minblogg skulel handla om.. Kom inte här o sno mitt festivalsvammel!!! Jag tror bestämt att du opererat in nån tankeläsargrej i min hjärna.. o sen skrier du det jag tänkt skriva. BARA för att jag ska sitta mållös.. Dumdum!
*grr*
Vad ska jag skriva nu då..

2007-05-18 @ 15:25:33
URL: http://www.lutta.blogg.se
Postat av: StefaN

Hahaha, märkte du inte den lilla manick jag kilade in mellan tänderna på dig när vi hånglade? Mycket praktisk liten grej! ;)
Förresten tror jag inte en sekund på att du är mållös, det skulle liksom rubba universum... :P

2007-05-18 @ 18:36:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback