Nu igen...

Varför ska man ut och slarva mitt i veckan för?

Det var inte mitt fel!

På jobbet har vi en tjej från Växjö den här veckan för att lära sig sälja kök, dvs rita upp i Eurokits program - vilket inte är speciellt enkelt - och alla rutiner kring det, plus en tjej från Täby som går en ledarskapsutbildning och har lite praktik hos oss i och med det.

Givetvis skulle vi ju ut och hinka några öl med dom igår! Vi satt på O'learys, snackade skit, tog några öl och käkade smarrigt - Pasta Chicken Alfredo rekommenderas, även om min kyckling var lite väl blackened... Men torsdagar är ju inte nån stor utedag - förutom på Karlssons där det var Club Ca(va)j!
Ja, vi hamnade där de flesta av oss...

Hysteriskt trångt och riktigt kul - även om man hade klockradions alarmtid på näthinnan när man kom hem vid ettsnåret... ;-)

Lite segt i morse med andra ord, men jag vaknade till när jag cyklade till jobbet vill jag lova. Brrr...

Cyklade hem också, så nu sitter jag här och har ont i röven - länge sen man cyklade till jobbet märker jag, hahaha...


Men innan jag tog mig iväg till biran och kycklingen igår satt jag och donade med den krånglande datorn. Med hjälp av den där Återställningskonsollen på XP-skivan fick jag igång chkdsk att kolla hårddisken. En koll som brukar ta en-två minuter, men denna tog ... tjugo!

Å andra sidan kom jag in i XP när jag startade om! :-D

Nu ska jag leta rätt på diagnosverktyg för hårddiskarna, nåt är inte som det ska med dom vad det verkar...


Men nu ska jag, trots 1½ timmes tupplur när jag kom hem, tamejfan nanna kudde!
Att man blir så trött av fyra timmars nattsömn..?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback