Men säg nåt då!

Sitter i dieseltrucken på jobbet och kör tompall. Det skramlar och lever om rätt bra, speciellt eftersom man sitter rakt ovanpå motorn som är lite högljudd av sig.

Hm, skakar det i fickan? Ja jävlar, det ringer på mobilen! Upp med nallen och ... jävlar, de la precis på... Skyddat nummer givetvis.

Sådär en halvtimme senare märker jag att jag hade missat ett samtal till, denna gång hörde jag det inte alls och återigen syntes inte numret.

Men lämnade människan nåt meddelande i mobilsvaret? Neeejdå...

Jag blir galen, vad är det för folk som ringer från skyddade nummer (iofs ofta växlar funkar så) och sen inte säger minsta lilla när svararen pratar igång?

Vem var det?


Jag ska söka ett jobb som kräver snigelpostansökan, så nu ska vi se om jag får igång min skrivare...

Kommentarer
Postat av: Tess

det var jag

Postat av: Skyddat inlägg

det var jag

2007-03-15 @ 09:40:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback