Jaha, dags igen...

Anmälan till AG gick ju åt helvete, camping för första gången i historien! (gah)

Men vi jobbar på det, Jocke på Kneippbyn smörjde vi förra året när han städinspekterade vår stuga (en halv platta öl våra faddrar glömt där han fick med orden "jo, det är så att vi skulle vilja förboka stugan inför nästa år...") så han är på vår sida, likaså verkar AG-staben ha fattat galoppen - nu hänger det på Henrik som bossar över anmäldalistan... 
I värsta fall får jag sätta Jågutt på honom - de är i samma lag, läääängst upp på listan, haha...


Men när jag satte igång att maila runt gick det bra, anmälan till Flummen ordnade sig - sen kraschade datorn igen. Fast nu är det ännu jävligare än förut såklart.

Den startar, bios kör igenom sina startprocedurer och kickar sen igång XP - men mitt under XPs start där den där blå randen åker omkring slocknar skärmen och datorn startar om...
Oavsett om jag försöker med normal start, "senast fungerande konfiguration" eller i felsäkert så händer samma sak. 

Faaaan!

..och återigen är jag jublande glad över min iBook! :-D


Nu har jag uppgraderat Opera här - nu verkar det funka att blogga på Macen också, jubel och fröjd...

Här ska surfas efter tips, är det hårdvarufel trots allt i den stationära..? :/

Kommentarer
Postat av: Susanna

Köp en ny

2007-03-20 @ 20:22:55
Postat av: Tossa

Om du är riktgt snäll så kan du få ställa in en platta öl eller två i min stuga ;)

Postat av: StefaN

[ironi]
Jo, jag har ju flera tusen att slänga ut på nya grejor när jag inte ens är säker på - eller överhuvudtaget om - det är något hårdvarufel på den gamla...
[/ironi]

Tossa: Alla som har stuga får kallt räkna med hostile takeovers... ;)

2007-03-21 @ 17:57:22
Postat av: Susanna

Fråga pappa? Det gör jag... ;-)

2007-03-21 @ 23:26:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback